CONDICIONS PARTICULARS DE VENDA

I. SERVEI

Trígonos té com a prioritat satisfer els seus clients i ho pretén aconseguir oferint el millor servei possible. Per tant, garanteix la qualitat dels productes lliurats i el lliurament d'aquests productes en les condicions que esmentem més endavant. A més, consideren que els productes es corresponen amb el que apareix al web.

Ajuda

Si necessiteu ajuda per a fer la compra en línia o sobre algun producte, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres a través de la nostra adreça de correu electrònic trigonos@trigonos.cat,i estarem encantats d'atendre-us.

Privacitat

Les dades bancàries les tracta directament Caixa d’Enginyers a través de Redsys, el proveïdor que hem triat per al servei de cobrament electrònic per ser "la forma més ràpida i segura de pagar a Internet". Per tant, Trígonos no veu mai la informació de la targeta de crèdit del client, simplement rep el pagament i els detalls de la comanda per a poder-la preparar.

Reservat el dret d'utilitzar les dades comercials de manera anònima per estudiar els hàbits i usos de compra.

II. COMANDES

Preu

El preu dels productes és el que apareix al nostre web en cada moment, llevat que ocorregués algun error.

Tots els preus inclouen l'IVA en vigor però exclouen els costos d'enviament que tenen un valor fix per a cada destinació.

Confirmació de la comanda

Un cop el client hagi efectuat el pagament que correspon a la comanda se li enviarà una confirmació de la comanda en forma de correu electrònic.

III. PAGAMENT

Método de pagament

trigonos@trigonos.cat.

Privacitat i seguretat

Redsys és una de les maneres més fiables, segures i ràpides de fer pagaments per Internet. En efecte, en ser Redsys qui fa els cobraments directament als nostres clients, Trígonos no té accés a les dades bancàries dels clients. Redsys ens ingressa els diners i les dades necessàries per a preparar la comanda.

Per a més informació contacta'ns a través del formulari de contacte.

Reemborsament

Només es reemborsarà en cas que el producte lliurat sigui defectuós. En aquest cas, el client s'haurà de posar en contacte de manera immediata a través del formulari de contacte detallant el producte així com el defecte que té. Un missatger recollirà el producte defectuós i el substituirem per un altre producte igual. Si ja no estigués disponible, se li reemborsarà l'import de la comanda.

IV. TRANSPORT

El lliurament de les comandes està subcontractat a Transabadell i a Packlink.

Lloc de lliurament

El lloc del lliurament és el que indica el client quan fa la comanda. Si en el moment del lliurament no és a l'adreça o no hi ha ningú per signar, es tornarà a intentar posteriorment. Transabadell i Packlink ens sol·liciten també un telèfon de contacte per a concretar una hora de lliurament.

Termini de lliurament

El termini de lliurament dins el territori peninsular de l'Estat espanyol és de 24-48 hores laborable a partir del dia laboral posterior a haver rebut el pagament. El termini de lliurament a les Balears pot oscil·lar entre 3 i 5 dies i l’internacional en l'àmbit d'Europa és de 5 a 10 dies laborables.

Les comandes es confirmen en efectuar el pagament de la comanda. A més, s'enviarà un missatge de correu electrònic per confirmar-ho.

Devolucions

Les devolucions només s'admetran en cas que el producte lliurat sigui defectuós i fins a 15 dies després d'haver-lo rebut.

En el cas de rebre un producte defectuós, el client s'haurà de posar en contacte amb nosaltres immediatament mitjançant el formulari de contacte, detallant el producte i el defecte.

Una empresa de transport el recollirà al domicili del client per a substituir-lo. En aquest cas, Trígonos es farà càrrec dels costos de transport.

V. EMPRESA

Per a qualsevol consulta, reclamació o suggeriment, el client es pot posar en contacte amb nosaltres a través de l'adreça de correu electrònictrigonos@trigonos.cat

Producte afegit a la llista de desitjos